23 Ağustos 2010 Pazartesi

Hayvan dostlarımıza yardım edelim!


Arkadaşımdan gelen bir maili paylaşmak istiyorum. İlgilenen olursa lütfen bana mesaj atsın!

"Yeni köpek projemden bahsedeyim size. Sokakta buldum küpesi vardı. Çıkarttırdım. Ben ona "Josh" diyorum. Golden büyüklüğünde bir terrier. Bal rengi gözleri var. Çok uslu bir çocuk, ruhuna golden girmiş. Terrier inatçılığı da var tabii.
Araba, tasma, asansör terbiyesi var. 2 yaşında ya var ya yok. Sokaklara nasıl düşmüş anlamadım. Atılmış olmaz çok uslu ve çok iyi eğitilmiş. Belki sahibi ölmüştür.
Asansörden, arabadan inerken ben kapıyı açıp çağırmadan inmiyor. Tuvaleti gelirse gidip kapının yanında bekliyor. Alışveriş yaparken dışarda bırakıyorum, bekle diyorum bekliyor.
Transmissible veneral tümörü var. Kemoterapi görüyor şimdi. Kemoterapi ağır geldi, midesi iflas etti, şimdi mideyi toparlamaya çalışıyoruz. Yemek vermiyoruz, serumla besleniyor.
Karşı apartmandan biri istedi, tedavisi bitince ona vereceğim. Ama içime sinmedi. Sizin yine aklınızda bulunsun daha iyi bir yer bulursak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder