26 Ağustos 2010 Perşembe

Inception

Inception'ı sonunda izledim. Herkesin öve öve bitiremediği, bir kısım insanın ilkinde anlamayarak tekrardan gidip izlediğini söylediği film bana pek bir şey ifade etmedi açıkçası.
Bir kere sonu başından belli:0)

İkinci olarak hikayesi duygusal ama Matrix kadar güçlü ve ayrıntılı değil.

Üçüncüsü kurgusu basit. Rüya içinde rüya işte, anlaşılmayacak bir tarafı yok. Anlamayı kolaylaştırmak için yandaki gibi bir şema bile uydurmuşlar. Hizmet anlayışım gereği onu da burada paylaşıyorum.

Her şey bir yana, Leonardo yine doğru bir seçim yaparak ses getirecek ilginç bir filmde yer almış. Onu izlemeyi gerçekten özlemişim, filmi izlerken bunu farkettim.
Yanlış anlamayın, Leo hayranı değilim, hatta Titanic'i izlerken de herkesin salyaları akarken ben Kate'in nişanlısını beğenirdim.:0)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder