3 Eylül 2010 Cuma

Binicilik

Önceki yazılarımda bahsedip bahsetmediğimi hatırlamıyorum, ancak bugün yeni hobim "binicilik"i takdim etmek istiyorum :0)

Surf, board, yunus derken sıranın ata geldiğini farkettim. Bu sebeple çok sevdiğim kampanya sayfası http://www.sehirfirsati.com/ 'dan cuzi bir fiyata 8 derslik paket aldık.


AtlıTur'da geçen hafta derslere başladık. 2 gün üstüste gitmenin, hem faydasını hem de zararını gördük. İlk günün yorgunluğu geçmemiş oluyor, ancak kaslar tekrardan aynı hareketleri yapıp ısındığı için hem vücut alışıyor hem de kas ağrısı ve acısı yerini bir nebze olsun yorgunluğa bırakıyor.
İlk gün nispeten ufak olan Tatlım'a bindim. Güzel güzel, hafif uzanma ve oturup kalkma hareketleriyle loungeda dolaştım. İkinci gün, çalıştırıcımız sağolsun diğer tecrübeli arkadaşlardan gaza gelerek eski bir yarış atı olan iri cüsseli ve tek gözü kör Morgan'a süratli binmeyi önerdi.
O an bir cazırdadım, ama yeterli gelmedi. Daha sonra kamçıyı görüp atın birden süratliye geçmesi (bana göre çok hızlıydı valla) üzerine çığlık attım, at bunun üzerine tökezledi. Kısa süreli bir panik yaşadık ikimiz beraber.
Bunun üzerine mola verdik, diğer arkadaşlar sırayla devam ettiler.

Yılmadım, yarın tekrar gidiyorum.... Bakalım bu sefer becerebilecek miyim? :0)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder