7 Eylül 2010 Salı

U2 İstanbul'da!


Kabataş'tan Atatürk Olimpiyat Stadı'na 3 saatte varmamızı saymazsak harika bir organizasyondu. Hele sahneye ve görsellere hayran kaldım.
Şarkı listesi vb detayları internette görmüşsünüzdür. Ben buradan sadece çektiğim fotoları paylaşmak istiyorum.
Telefonla çektiğim için bende yarattığı etkiyi yaratmayabilir. 360 Tur'unda başka bir konseri yakalayabilirseniz (yurtdışında yani) mutlaka gidin derim!
Bu arada konserin sürprizi yarısında sahneye davet edilen Zülfü "Sufu" Livaneli'ydi. Stada gidene kadar yolda gördüğüm her motorlunun bana kuzeni hatırlatmasının üzerine "Yiğidim Aslanım"ı söylemesi beni gerçekten etkiledi, gözümden süzülen yaşlara engel olamadım.
Neyseki ağlama seansım kısa sürdü de konsere kaldığım yerden hoplaya zıplaya devam ettim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder