26 Eylül 2012 Çarşamba

I am back!

Bloguma geri dönüyorum :0) şu güne kadar sayfamızı ziyaret eden 6,5K okuyucuya müjdeyi iletmek isterim!

Dün akşam Türk'ün aklının geldiği yerde oturmuşken, birden uzun zamandır bir şeyler yazmadığımı ve aslında bunun çooook büyük eksikliğini yaşadığımı farkettim. Son zamanlarda arkadaş muhabbetleri, bale, pilates vs koşuşturmalara rağmen içimde bu şekilde bir boşluk olmasını garipsemedim de değil. Bu eksikliği WC'de hissetmiş olmam da ironik tabi. Zira, zaten her fırsatta yatay pozisyona geçip gözlerimi tavana dikip düşüncelere dalıyorum. Ama demekkki en yaratıcı düşünceler başka şekilde geliyor :0)

IQ't'cum da çoluk çocuk telaşına kaptırdı kendini, meydan bana kaldı. Yakında çok fazla boş zamanım olacağını varsayarak bu konuya kendimi iyice verebilirim.

Beyaz sayfalarım ve kalemlerim hazır... Bakalım kahramanımızın başına ilerki günlerde neler gelecek?

XOXO
Zepunzel

2 yorum:

  1. Rastlantıya bakınız ki, ben de benzer zamanlarda benzer şeyleri (yani tekrar yazmaya başlamayı :) ) düşünüyorum.

    Hadi bakalım, neler çıkacak görelim..

    YanıtlaSil
  2. hımm çok ilginç :0) ama şimdi o zaman bir yönetim toplantısı yaparak konuları belirlememiz lazım. 1-9 ekim arası müsait olduğun bir vakit görüşelim!

    YanıtlaSil