12 Kasım 2012 Pazartesi

Aquacise

Amerika'ya geldigimden beri evde oturmamak ve can sikintisina yenilmemek icin surekli aktivite arayisi icerisindeyim. Issiz olmak bir yana, hayatinizdan trafigi ve televizyonu cikardiginizda 24 saatin gercekten yeterli ve uzun oldugunu anliyor insan.

Velhasil, yine ayni sekildeki bir arayis icerisinde okulun havuzundaki 'aquacise' dersine yazildim. Ders aciklamasindan anladigim kadariyla su icerisinde guclendirme hareketleri yaptiriyorlar. Pek sahane. Hem suda daha cok enerji harciyorsun, hem de bir yandan kendini guclendiriyorsun. Bu dusunceler icerisinde derse gittim :0)))

Gitmeyeydim iyiydi. Ders katilimcilarinin yas ortalamasi benim yasimin 2 kati kadar... Tahmin ettigim gibi hareketler havuzun icinde yapiliyor, ama beline sabit durmani saglamasi icin kopuk kemer taktiriyorlar. Yazin denizde selulitler gitsin diye yaptigimiz hareketlerin benzerlerinden olusan bir hareket serisi var.

Hayir hareketleri yapmakta sorun yok ama sinif arkadaslarimla kusak farkindan dolayi yakinlik kuramadim :0) bir de bol gelen kemer yuzunden hareketleri yaptikca havasi kacmis balon gibi havuzun bir basindan diger basina gidip durdum.

Hocamiz butun sempatikligiyle bana destek oldu sagolsun, ama yine de dayanamayip 15dk kala bir bahane uydurup kactim. Tam kacarken benden muhabbetini esirgemeyen sinif arkadasim beyaz sacli teyze 'haftaya yine gelecek misin?' diye sordu. Bir an neredeyse evet diyecek gibi oldum, durdum, gulumsedim, ama sonra kendimi toparlayip 'insallah' diyerek gecistirdim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder